Günaydın anneler oğlum sabah saatleri kolay uyumuyor gazi cıktı sabah karşı 6da emdi 7 mama verdim uyandı çünkü rahat dedim yatırdım birde yeni icat cıktı ayakta poposuna piş pis ediyorum oturunca ağlıyor böyle olan vae mi benim oğlan daki huy mu ..ağlama krizi de oluyor arada yoksa tahminim ce uysal bi oglum vae.7 çeyrek babası işe gtti hala uyutmaya çalışıyordum 7 45 kadar uyutma surecim 15 20 dk aliyor pit uyuyum dyen bi bebek değil ben de yorgun uyuyayım dye gözet oldum uyku alamıyorum düzgün insan yoruluyor bilirsiniz. :( tatlı geliyo uyku eş fe ise gdiyor dye elleme beni der tavrıyla sanki tek çocuk yaptım ediniyorlar erkekler yani uyursa iyi uyanırsa vay halime oğlum gülünce dünyalar benim oluyor 🤗🤗😍