Cigdemino GSA1319 ay kesinlikle ben yaa🤣🤣 kusana kadar emse anca öyle emin olacağım sanki 🤦♀️ hayır biz bile her öğün aynı yenmezken bebişin her seferinde aynı emmesini bekliyorum 🤦♀️ bile bile lades bizimkisi😂
Aminem Cigdemino ben 4 aydan sonra hiç dolu dolu 5 bez almadm ama 4 bez alıyorum çok emdigi zaman bezler acaip dolu oluyordu 5 buçuk aylıkken bu sayı iyice düştü bende ek gıdaya geçtm tekrar eski düzene girdi ve kilosu da iyi şuan