Thesra bende saglik ocaginin verdigi d vitaminini hic kullanmadim doktorumuz 5.gun kontrolunde yazmisti zaten 15.gunden itibaren hep pedia d kullandim. Demir ilaci ile kan ilaci ayni sey mi bilmiyorum da tahlil yaptiktan sonra ihtiyac dahilinde kullanmak cok mantikli gercekten. Zaten bir suru kimyasallar yukleniyo minicik vucutlara zaruri olmayan herseyden kaçınmak istiyorum.