Durumumu bilen bilir eşimle sorunlarım olduğu icin annemlere geldim. Kızımın uyku problemi vardı ama artık iş çığrından çıktı. Bütün gece oturup sabah 5 6 arasında uyuyor ve öğlen 1 de kalkıyor 2 saat durup bidaha uyuyor sonra 3 saat oyalanıp bidaha uyuyor son akşam uykusunu 10 da uyuyup 12 de kalkıyor ve sabah 6 ya kadar oturuyor. Benim de suan psikolojim yerinde degil bide bu uyku düzensizliği beni mahvediyor. Bana bi akıl verin ben napıcam. Çok hararetli beni aşırı yoruyor bende onunla birlikte uyuyup öğlen 1 de kalkıyorum anlayacağınız gecemiz gündüzümüze karıştı. Bu arada annemlerin evi 1+1 aynı yerde kalıyoruz sahurdu yemek ti derken uyursa her türlü uyanır. Allah o kocamı bildiği gibi yapsın beni bu hallere düşürdü. Ben kızımı evimde kendi düzeninde büyütmek isterdim. Neyse çok uzun oldu bana bi fikir verin lütfen 😔🙏🙏🙏