Canım aynı sıkıntı bizde de vardı 3 aylığız ilerlerse bronşit olma riski vardı(arkadaşımın bebeği oldu 1hafta tedavi gördüler) bizde hava makinası aldık İnan o kadar iyi geldi ki 1hafta kullandık sadece şuan çok rahat uyuyo yok denecek kadar aZaldı istersen bi araştır al hiçbir yan etkisi yok içeriği sadece 15damla ventolin ve 1,5cc izotonik su karışımı