gigibjk serum fizyolojik çabuk bitiyor canım ben o yüzden burdan öğrendiğim kadarı ile normal serum almıştım büyük cam şişede olanlardan. Hem çok büyük hemde fiyat olarak çok çok uygun. Ben şırınga ile 2-3 milim birine 2-3 milim birine sıkıp, sonra bebeğimi kaldırıp sırtına hafif vuruyordum. Burnu tıkalı olduğunda yapıyordum ben öncesinde kullanmamıştım. Birde aspiratör var burnunu temizlemek için. Önce serum sıkıp sonra aspiratör ile cekiyorsun. Yenidoğanlarda dahil otribebe güzel bir ürün aspiratör olarak. Ama çok çok zorda kalmadıkça aspiratör kullanmayı önermiyor çoğu doktor, burun damarlarını çatlattığını söyleyenler var. İnternette yine videolar var onlarada göz gezdirip fikir sahibi olabilirsiniz.
Umarım anlatabilmişimdir. Kolaylıklar diliyorum🤗