hayalperest_ VERA19 şimdiden alıp kullanabilirsiniz tam zamanı ben de bu ayda başladım çok kullanışlı bir ürün
Yazilimcianne VERA19 başlarda emzik ya da biberon kullanmıyorsanız anlamıyor ne olduğunu. Meyveyi koyduktan sonra biraz sıkıyordum ki suyu çıksın ne olduğunu anlasın diye.
VERA19 Yazilimcianne Emzik kullanıyor arada,biberonla besleniyor zaten mama ile canım.Tamamen katı konulmuyor mu biraz ezmem mi gerekir meyveyi?
Yazilimcianne VERA19 ezmenize gerek yok bizde hiç emzik biberon deneyimi olmadığı için tadını alsın emsin dye azcık elimle deliklerinden dışarı çıksın diye yapıyordum
alyatosum VERA19 sanırım silikonu sert geldi içine meyveyi de koyunca ezemedi aslında temizlik açısından silikon daha iyi filelerde leke oluyo yedekte aldım ben hemen yıkadım fileleri o şekilde baya iş gördü rahat rahat eline verdim meyveleri oyalanıyordu
Kereminannesiii VERA19 gayet kullanışlı içine yiyebileceği meyveyi koyuyorum hem damakları kaşıyor hem yiyor. Biraz oyalanmış oluyor