Bebeğim 8 aylık düzeltilmiş 6.5 aylık. 3-4 aylıkken 120 ml süt içen çocuk şimdi 4 saatte 70-80 ml içiyo.Biberonu alıyor bir iki yudum içtikten sonra bağırsaklarından sesler gelmeye başlıyor bırakıyor bir daha kesinlikle almıyor.Fikri olan var mı ne yapmalıyım