History_teacher lineamız vardı sattık. Cıtroen elyesse aldık. Cok memlunuz. Aşırı derecede anlamam ama uzun yolda tutuşu,bir de yakıtı lıneaya gore daha iyiymiş eşim bey öyle diyor, iç oturumu gayet ferah daha 1,5ay önce bebemle arka koltukda1200km yol yapdık ve hıc sıkılmadık. Kısacası biz çok memlunuz. 61 bine 0km aldık. suan pıyasası 75e dayandı sanırım.