aytac_guven kiizz ben seni hepten yanlis anlamisim ben de fikir istiyorsun sandiydim kndi mevludumde yaptiklarimi sylycektim :))) bak tatlim turkce cok yonlu ve zor bir dildir bizim.gbi turklerde her yere cekerek deyim, atasozleri, argo kelimeler vs hepsini karistirip ne sylemek.istedgine degil.ne syledgine dalar alttan alirsan pisman olur ozur dileriz almazsan atara atar gidere gider diye brsey var bz turklerde hemen yapistrmis oluruz :)))) bari rumuzunu memleketime dair bisyle.acaydin sende bacim.bugun buradaki.kizlar.olarak zten hepimiz cok gergnz az once mesela ben harakiri yapcaktim.sn anda mudehale ettiler dusun 😂😂