Merhaba
2 ay 8 günlük bebeğim sürekli memede olmak istiyor. Orada uyuyor uyanıyor yine emiyor. Yatağına yatırınca hemen uyanıyor. Ağlamaları huzursuzlukları sadece memedeyken geciyor. Özellikle 2 gündür hiç ayrılmak istemiyor. Bunu yaşayan var mı? Bu bir dönem mi? Geçer mi?