Selam kızlar,
3 buçuk aylık bebeğim var. Bebeğim doğumundan sonra 1 ay meme reddi yaşadık hep sütümü sağarak verdim. 1. Aydan sonra emmeye başladı ama sadece sağ göğsümü emiyor büyüdükçe tek memeyle doymamaya başladı Mama takviyesi yapmak zorunda kalıyorum. Sol emmediği göğsümü emsin diye çok uğraştım ama ne yaptıysam kabul etmiyor haliylede ordaki süt azaldı hatta yok denecek kadar az. Sütüm artsın diye yiyip içmediğim kalmadı ama faydası yok eğer düzenle sağarsam Emmediği göğsümdeki sütüm tekrar artarmı bu aydan sonra geç mi kaldım bilmiyorum. Bu konuda tecrübesi yada bilgisi olan var mı ?