Ya 1 ay olacak nerdeyse başlayalı 1 öğün sebze çorbası sebze püreleri vs aliyor 1 öğün de meyve falan ancak kakasi hiç sulu değil çok toplu bi kaka yapıyor ve son zamanlarda bakıyorum ıkınmasına rağmen serçe parmagim kadar yapmış bu normal mi ya sizinkiler nasıl yapıyor kızlar ben neyi eksik yapıyorum kafama çok takılıyor. Löp kaka kaliyo yani bezde resmen offf😔