2 ay 2 gunluguz oglum bugun 8.hafta büyüme atağı diyorlarmış bu nasıl bisey kizlar ya ne zor bebeklerimiz icin hicbisey durdurmuyor oglenden gece on ikiye kadar haşat olduk bebeğimde bende eşimde toplasan öğleden beri 1 saat uymuştur gaz diye gaz damlası verdim ama boşa bu bildiğin atakmış haftalarına baktim birde bunla tanıştık tabi gec te olsa aklımıza banyo yaptırmak geldi eşim sağolsun ben yorgunluktan aklima bile gelmedi. hemen organize olduk yatak odamız diğer odalara nazaran daha sicak 10 dakika içinde miss banyo yaptirdik giydirdim oyle guzel uyuyorki cok sukur allahima havalar az daha isinsin her aksam yaptırcan yawrumu aklınızda olsun sizinde atak matak dinleniyo banyo sıcacık duş 😎