Hanımlar iyi geceler, ben ikiz bebeklere gebeyim, daha 4.5 aylıklar ama son birkaç gündür acayip bir bel ağrısı yaşıyorum, o kadar ağrıyor ki tarif edemem sanki belimi her an zorluyor gibiyim, otursam bir dert uzansam bir dert, dün anca 3 yastıkla uyuyabildim. Masaj yaptırmak istiyorum eşime, ama endişeleniyorum sizce masaj yaptırabilir miyim? Bir de bunun hafiflemesi için yapabileceğim herhangi bir şey var mı? Lütfen deneyimli annelerimizi bekliyorum 😖