FundaR Merhaba anneler çok üzülüyorum oğlum 3 hafta öncesine kadar grip olmuştu ve doktorumuz ciğerlerine iniyor diye antibiyotik başlamıştı bir hafta kullandık çok şükür atlattık. Maalesef ben ve eşim bu hafta hastalandık ve nekadar ellerimizi yıkasakta maske de taksak oğlum bugün tekrar öksürmeye başladı. Evde buhar vermiştik ilk hastalığında bugün tekrar başladım belki fayda eder bir kaç güne toplar diye. çok üzülüyorum yeni antibiyotik içti tektar hasta olacak diye. Ben hasta olduğumda biraz hapşuruyordu hemen doktora götürdüm sağlıklı birşeyi yok dedi. Ben iyileştim gibi ama eşimde yeni nüksetti galiba ondan bulaştı ve öksürük başladı oğlumda. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba aranızda😢 Bu arada anne sütüyle beslenmesine rağmen ilaç kullanmamız gerekince içim parçalanıyor.
Bebegimce FundaR benimki hep öksürük biraz iyileşiyor şuruplarla antibiyotkle aonra 1-2 hafta sonra yine aynı doğdu doğalı öksürüyor doktorumuzda bebeklerde olur öyle diyor bi sorunu yok diyor
Balannesi FundaR Bebişleri kış diye biraz kalın giydiriyoruz ya da o da biraz fazla sıcak oluyor terlediği anda da öksürük başlıyor maalesef benim oğlumda aynı şekilde bitiyor ve yine başlıyor ne kadar dikkat etsemde 🤷🏼♀️
FundaR Bebegimce ya çok sinir bozucu bir durum acaba biyerde hata mı yapıyorum bakamıyormuyum da oluyor diye sürekli kafamda kurup duruyorum. Hiç bir bebek hastalanmasın anneler üzülmesin😢💙
FundaR [bilinmeyen] çok güzelmiş gerçekten. Herşeyi insan tek başına yapmak zorunda kalınca insan daha çok evham yapıyor galiba eşim sağolsun çok destekçi ams ikimizde tecrübesiz olunca ne yapacağımızı bazen bilemiyoruz. Aslında bende vücudun direnç kazanma açısından bu süreçlerin normal olduğunu düşünüyorum ama daha çok yeni antibiyotikle iyileşip bir kaç hafta sonra tekrar edince ister istemez üzülüyor insan. Desteğiniz için çok teşekkür ederim💙
FundaR [bilinmeyen] bizimkinin genel halinde öksürük ve hapşurma olmuyor. Geçen hafta ben yeni hastalandığımda hapşurmaya başlamıştı haftasonu aylık muayenesi ve aşısı vardı doktor muayeneden sonra sağlıklı olduğunu söyleyince rahatladım. İki gün çok iyi gitti dün öksürük başlayınca balgam varmış gibi ses gelince korktum. Şu bir kaç gün takip edeyim bakayım ctesi tekrar doktorumuza götüreyim. Çok sağolun💙