Trabzon canım belli gece beslenmesini bırakmak istiyordur benim kızım 5. Ayın sonunda bıraktı. Doktorumda 4 saate bir ver yerse yemezse Zorlama uyanır dedi. 8 aylık olduk gece beslenmesi yok. Ben mama verirken uyandırmıyorum dahi uyurken veriyorum yiyor geri uyuyor doyunca ağzından çıkartıyor. Bir daha teklif ediyorum alırsa devam ediyor almazsa vermiyorum