Dogabebegi merhaba🧚♀️Kızım 12 ay 27 günlük.Dünkü menümüzü paylaşıyorum.Sabah patatesli omlet,parmak salatalık,parmak kaşar peynir,bir yeşil bir siyah zeytin taze sıktığım bir mandalina suyuyla yaklaşık saydıklarımın yarısını yedi.Öğle uykusundan önce sade yoğurt.Uyanınca sebze çorbası.Ara öğün eline kıraker,elma.Aksam da bizimle bir köfte bir yemek kaşığı makarna yarım çay bardağı ayran.Emiyoruz hala.Benim kızım da ek gıdayla arası hiç iyi olmadı.Saydıklarımın yarısı yere atıyor zaten😬Kendi önüne veriyorum yediği kadar zorlamıyorum artık.Sadece çorba ve yoğurdu ben yediriyorum.Üç ana iki ara öğün şeklinde ilerliyoruz.İstediği her zaman da meme