Hayal123 Bebeğim 2,5 aylık kızlar çoğunlukla mama kullanıyorum sütüm az olduğu için.. similac kullanıyorum. 100 Cc veriyorum doktorum bu şekilde devam etmemi söyledi . Fakat bebeğim doymuyo mama bittikten sonra ağlıyo.. en fazla iki saat durabiliyor🙄 fazlası da obez problemi yaratır diyorlar.. kendimi hep mama yaparken buluyorum ne yapmaliyim
Nesoo12 Hayal123 mama doyurucu degıldır benım oglum 4 ay 3 günlük sadece 90 cc yiyor sız fazla veriyosunyz mamayı degıstırın bence bebelac gold kullanıyorum buarada
Derinsum Hayal123 merhaba bizde similac kullandık ama kızıma yaramadı doyurmuyordu Aptamil kullanıyoruz
Gulaybagay Hayal123 benmde sütüm az genelde 4kere mama veryrym diğer arslarda emzryrum ama en güzel sütüm sabah oluyor sen kaç kere mama veryrsun günde
Hayal123 Nesoo12 çok hareketli bebeğim hiç durmuyor eli ayağı kolu acaba diyorum bu yüzden mi çok sık acikiyo
Ayazzz Nesoo12 4aya göre 90cc az değil mi 🙄 mama kutusunda bile talimatta 4ay icin daha fazla cc olarak yazıyor
Sedaeva Nesoo12 4 aylık bebeğe 90 cc az asıl.2.5 aylık bebeğin 90 cc içmesi ideal. Her bebek aynı değildir tabiki ama sizinki biraz iştahsız bence
Nesoo12 Hayal123 benmkıde aynı ama cok fazla obez olur onune gecemezsın mıdesini buyutmuşsün bır an once azaltmaya bak yada dgistir mamayı
Ayazzz Aptamil kullanıyoruz bebeğimin duruma göre mamasını yapıyorum açlık durumunagöre bazen 3ölcek bazen 4ölcek
212121 Derinsum aptalım bende kullanıyorum bebeğim 18 günlük ama bizde kabızlık yapıyor bebeğim 3 günde bir kakasini zorla yapıyor sizde de bu durum oldu mu acaba
Gulaybagay Hayal123 benmde sütüm az genelde 4kere mama veryrym diğer arslarda emzryrum ama en güzel sütüm sabah oluyor sen kaç kere mama veryrsun günde
Gulaybagay Ozlem35 ben 3saatte diğer saatler aralarda emzirme var ama emzirme 10dk filan anca sürüyor fazla meme istemiyoe
ozdenarda Hayal123 biraz fazla bence mama doyurucu değil demek ki benim kızım altı aylık 120 CC içiyor Aptamil
btlbtl ozdenarda sadece mama kullaniyorsaniz 6 ay icin 120 cc az degilmi benimde oglum 6 aylik 180 cc iciyor her bebegin istahi farkli oluyor kilolu tombik falan da degil