Su-1 bebeğim 2,5 aylık. Bende ilk aptamil başladım aşırı kabızlık sonucu hippe geçtim. Çok memnundum ama doymadığı için bebelac gold başladım. Hipp ile 100-120 cc bile zor doyuruyordu yarım saat durabiliyordu ancak. Benim de vicdanım elvermiyordu o kadar mama vermek. Şimdi bebelac gold 60 cc ile gayet güzel doyuyor kendisi itiyor bi süre sonra ve 2 saat 3 saat rahat duruyor🤲