gamze70 Kizlar dogum yapali 50 gun oldu kanamam 40 im ciktiginda bitmisti ama bugun kanama we kahverengi tarzi gibi biseyler oldu…kasıklarimda agrio normalmi bu lekelenme ? Basina gelen warmii
[silindi] gamze70 bebeğim 4 buçuk aylık. Hala kahrengi pembe lekelenmelerim oluyor ve doğumdan beri hiç kesilmedi