Arkadaşlar oğlum 6buçuk aylık. Ek gıda alıyoruz günde 2 öğün yemesi çok şükür çok güzel. Ama tek sorunumuz su içmiyor. Biberonla veriyorum içmiyor. Kaşıkla veriyorum onda da doğru düzgün içmiyor. Günde 1 kez kakasını yapıyor. Ne yapabilirim sizce sizde de böyle bi sorun oldu mu ? Bu güne kadar sadece emdi , biberon kullanımı pek olmadı. Yedikten sonra da ztn hemen emmek istiyor