Inci28 Maalesef bu süreci yaşayan tek kişi sen değilsin. Hepimiz bu yoldan geçiyoruz… Bebeğe ayından önce ek gıda vermek bünyesinde değişiklik gösterebilir. Belirli bir ayı var ki doktorlar hep aynı anda başlatıyorlar, neden? Bağırsakları yeni yeni kabul ettiği için. Kayınvalideni sık sık tembihle. Eşinle de bu konuyu konuş ve o da senin yanında dursun, annesine izah etsin. Şimdi gel de bu insanlara 3 gün kuralını anlat! Allah yardımcın olsun inşallah kayınvaliden biraz akıllı kadındır da anlar…