Kızlar benim kızım 8 aylık ek gıdaya geçişte yiyecekleri önüne koyup kendi tadsın dedim iyi mi yaptım bilemedim çok az yiyor bazen hiç yemiyor mıncırıp bırakıyor kaşığa asla ağız açmıyor ve her öğün emzirmeyle son buluyor🙈
Pişik sorunumuz hiç bitmiyor ve muhtemel atopik dermatit var (büyük kızımda da vardı ordan biliyorum) bu ortamda hastaneye gidip test de yaptıramıyorum.Nasıl bir yol izlemeliyim?