Bebeğim 7 aylık çorapları varken terleme olmuyor ama çoraplarını çıkardıktan iki-üç dk sonra terlemeye başlıyor genellikle oda sıcaksa çok terliyor oda ısısı normalse hafif nemli soğuk oluyor ayağı bu şekilde olan var mı neler yapıyorsunuz öneriii???