Senanurrr Merhaba kızlar hayırlı akşamlar bir sorum olucak bebeğim bugün 30 günlük yarım saat önce bezini açtım da baya bir kaka yaptı cıvık sulu bir şekil de sanırım ishal olmuş bebekler de böyle olması tehlikeli mi öneriniz var mı
Deletedmom201 Senanurrr annesütü alıyorsa cıvık olur zaten ve sanırım ishal sayılması için ikiden fazla sık sık yapması lazım.
Senanurrr İkiden fazla yaptı ama sadece akşam vaktin de ateşini ölçtüm normal kolik gaz sorunumuz var normal de uyumuyordu ama akşamdan beri uyuyor ara ara uyanıp emiyor