bugün cocukları evin önüne indirdik evin bahçesine yani. Mahallemizin hocasının bizim evin hemen arkasında arı kovanları var ve küçük bi kulübesi var. Bugün hoca geldi esime sordu benim şarjlı matkapla zımbamı ve birseyimi almışlar sen gördün mü oğlum dedi eşim de yok görmedim hocam dedi. Bizim evin önünde park var parkta tahteravallinin üstünü tamir etti üstüne pamuk kumaş gibi birşey koydu zımbaladı bende dedim hatta o zımba nerden geldi dedim vardı dedi ama daha önce hiç görmemiştim ki😥bide bilseniz evimiz dublex olduğu için kocaman garaj gibi bi boş dükkanımız var içi hırdavat dolu ne ararsanız var. Ama biliyorum ki o zımba daha önce yoktu hocada söyledi zımbamı almışlar diye benim aklıma esim mi aldı acaba sorusu geldi😥😥çünkü hoca demez mi bari su mübarek zamanda yapmasınlar ya isteseler veririm dedi sonradan esimde o zimbayi görünce aklıma dank etti😥😥yanlış mi düşünüyorum acaba ya