Amatoranne ben de kullaniyorum icinde kendi posetiyle geldi, simdilik onu kullaniyorum. Ama ek gidaya vs gecince kakanin daha kotu koktugu soyleniyor. Benim evim balkonlu vs de degil, wc copune attik bir sure ama o da hos olmuyordu, simdi micik salonumda besiginin yaninda duruyor ve asla koku yapmiyor. Buarada 2-3 gunde zaten doluyor ve mecburen bosaltiyorsun cok fazla durmazsa kullanisli olur diye dusunuyorum :)