Ikrasu__ Serpil2019 benım kızda cok ıstahsızdı süt ıcıyor sadece .. ben vıtamın dıye oceanın balık yagını almıstım eczanecı demıstı ıstahını acar dıye cıdden acıldı sımdı corba fıln ıcırebılıyorum 🙏🏻
Deletedmom146 Serpil2019 b12 demir ve balık yağı acar iştahı. Bizde kansızlık yüzünden ocean kan ilacı kullandı şimdi de möllers aldım eskiye göre daha iyi yiyor kızım