Benim oğlum 8 aylik mesela kahvaltisinda bebe buskibi labne ceviz yumurta yada pekmez koyuyorum yiyor. Öğlenleri sebze corbalari veriyorum icine kendi yaptigim et suyundan bir bulyon atiyorum mesela tavuk suyu corbalari veriyorum ayni sekilde bide tarhana falan veriyorum tadlandirsin diye mutlaka her corbasina sogan sarimsak atıyorum. Aksamlari yatmadan oncede irmikli muhallebi yada ari mamanin pirinc ununu veriyorum muzlu sebzeli falan yada meyveli yogurt veriyorum. Bende ek gida kitabi var acikinca yer ve bu cocuk ac istersen sana sayfalarini yarin cekip gonderebilirim. En azindan dener bakarsin fikir sahini olursun