Canangun Anneler size tavsiye bebişlerinizi asla sallamayın ( alışıyorlar sallamayınca ağlıyorlar bir de iyi değilmiş sallamak) iyi uyımasını istiyorsanız siz gazlı yiyeceklerden uzak durun, tohum kimyon demleyin için hem süt yapar hem de bebişe iyi gelir. (Papatya da içebilirsiniz günde 1 bardak ama bitki çayı çok olmaz)
Rutin oluşturun. Her zaman aynı saatte uyutun. Bebekler düzeni sever. emzirin gazını çıkarın, gaz masajı yapın sonra yerine koyun öyle uyumaya alışsın. Sizin kokunuz olan tshirt, eşarp yani ne varsa onun üzerinde uyusun sizin kokunuzla. Pış pış yapın bir de klasik müzik ( ninni de olur sakin bir şey) açın oh miss 😊 Tecrübe edilmiş şeyler ben böyle uyuttum