Ahh canım malesef 6 aydan sonra daha sıkıntı oluyor ben ayakta başladım 4 aydan sonra battaniye de sallıyorum kol kalmadı şuan 8 ay doldu ve 10 kilonun üstünde bes8gine köy kendi-kendini uymayı öğrensin başında dur ninni söyle sallama hiç bence daha minik alışsın birde karnının yeteri kadar yok olduğundan emin ol gazını çıkarmayı ihmal etme