zeynes yavru kedi sahiplendik kizim da 1 yasinda. evdeki süpürge sulu ve cok zahmetli. şarjlı supurge almak istiyoruz onerisi olan var mi. dyson v8 kullanan var mi bi de bu model josumuza gitmusti de.
Tuba zeynes Evde iki kedim var, oğlum 15 aylık ve 5 aylık hamileyim. Robot süpürge kullanıyorum ve onun dışında haftanın bi günü normal süpürge ile süpürüyorum evimi☺️ Robot süpürgemin markası irobot, normal süpürge de rowenta.
MinikErvam zeynes kesinlikle dyson bi ara magazadayken satisini yapmistim acaip guzel inan gozle gorulmicek derecede oln tozlari bile aliyor hele cocuk sagligi sakaya gelmez maddi durum vrsa dyson alin derim dyson animal modeli vrdi bi ara hyvanlr icn dye htrliorm bide cinetix bigball bunlr gzeldi..ömurluk kullanirsniz..
Serap46 zeynes dyson v7 kullanıyoruz çok memnunuz. Kablolu süpürgeyle geçirdiğim yıllarıma yanıyorum, inanılmaz rahatlık 👍🏻
zeynes MinikErvam animal her modelin bi versiyonu mu ? v8 de de v10 da da animal versiyonu mu var mesela ? cdigerini hic duymamistim bi bakayim. bilindik bi magaza miydi calistigin .biz media markette falan haftasonu indirimi olursa haftasonu mu alsak demistik de
zeynes Merveyavuzktm yaa v10 cok ucuk fiyatli bize de v8 iyi gibi geldi .ne kadar suredir kullaniyorsunuz. servis veya parca temini gerekmemisyir umarim
MinikErvam zeynes bildgim kadariyla her modelin deil cnku 3 sne once ben satarken uc dort model vardi biri oydu animaldi.yani tek ozel di ama pek frklilk oldgnu dsunmuorm oyuzden isinizi cok cok fazlasiyla dyson un her modeli gorucektr sadece ben kanlolu terch ederdim 20dk da evi temzlemek zor gbi sarj olmasini beklemek beni sıkar kablolu candir bana gore
Merveyavuzktm zeynes açıkçası 3-4 oldu ama ilk kullanımda evden çıkan kire inanamadım… hala da diplerine varana kadar çekiyor.
Serap46 Serap46 eviniz müsaitse robot süpürge de düşünebilirsiniz. Bizimki müsait olsa düşünmeden alırdım. Kullanan arkadaşlarım çok memnun. I robotların iyi modelleri biraz pahalı, xiaomi fiyat performans olarak çok iyi.