Cansuu1 Ucunu dün biraz kestim.. Kac gunde bır kestiniz sızce her gun bıraz kesmeli mıyım yoksa yavas yavas mı
Deletedmom283 Cansuu1 Kesmedigim emzik kalmadı, o halde bile emiyor 🧘🏻♀️ Gündüzleri uzun zamandır vermiyorum sadece gece uyuyacağı zaman çıkarıyorum, umarım çok sürmeden bırakabiliriz 🦋
Agg0207 Cansuu1 bebegin kaç aylık canım bende bıraktırmak istiyorum ama kızım 16 aylık daha erken gibide geliyo bana daha
mikkonunannesi- Cansuu1 10 gün e umudu kesiyor ben o şekilde bıraktırdım gece gündür bir kestim zaten emziği kendi görüyor onu, o şekilde istemediği için kendi bırakıyor. Geceleri biraz zorlar uzun süre ama alışır 11 aylık tı bıraktırdım
Cansuu1 Deletedmom283 gunduzlerı bende vermiyorum canım gecelerı verıyorum onuda nasıl bırakıcam bılmıyorm uykusunda cıkarıyor zaten ama bazen bulamadığında uyandıgı oluyor.. Umarım 🙏
Cansuu1 Agg0207 20aylık canım benım ben azı dişleri bekledım aslında ıkı üstler patladı ama altlar sanırım patlamadı.. Daha fazla vermek ıstemıyorm dıs yapısı bozulmasın dıye..