Tuuce7 Sibelsu Aaaaa uyanınca ben güzelce giyinir süslenirdim şimdi sadece tayt giyebiliyorum onu bari giyen. Pijama anca uyurken 😁
Mom8 Asafeymeninannesi valla ben sevdiğimi aldım 10 sene de bekledim evlenmek için 😀 2 çocuktan sonra başka hayal kuramam 😂😂
Tuuce7 Sibelsu Yani makyaj yapmazdım ama fön çekerdim hamileyken şimdi tayt giyebilirsem şükrediyorum 😁
Ygtek Sibelsu Ben😂😂😂 mesela suan rimelli eyelinerli hafif farlı ve allıklıyım😂 sacımıda düzleştirdim😂
Asafeymeninannesi Mom8 Ben almak için 2 sene bekledim 💃 1 çocuk ve 1 gebelik 😍 Yahu hayal kurmak güzeldir ama ilerisi için 🥳