Tuuce7 Eymeninannesii1 Hayallerim vardı benim de bebişimle yapamadıklarım var. 😔 Yalnız değilsin ben de öyleyim. Dokunsalar ağlıyorum . Hastalık endişesi de hatsafhAda
Deletedmom298 Eymeninannesii1 Hergün ayni günü yaşıyorum. Bayilazaaaammmm 😁 persembe gunu anneme gitmeyi planliyorum. Cidden kafayi yicem 60 gundur evdeyim. Kapi dışarı çıkmadım
Yamac2019 Eymeninannesii1 😂😂Hamilelim süresince 12 kilo aldım doğum yaptım ki 44.5 tan yukarı çıkamayan ben 55.5 kilodan aşağıya inemiyorum durumum çok vahim habire yiyorum eşimle göbek yarışına giricem nerdeyse
Derya91 Eymeninannesii1 Ben halimden çok memnunum normalde çalışıyordum şu an idari izinliyim bebeğime bakıcı bakıyordu 1.5 aydır kendim bakıyorum mis gibi 🥰
Birkoalaanasi Evde yapılabilecek bir çok şey var. Kitap oku, bebeğine oku, dolap içi düzenle, çiçek al onlarla ilgilen, kur-an oku, namaz kıl 🧘🏻♀️ Kendini bu duruma sürükleme. Şu anda ülkece hemen hemen hepimiz evdeyiz ve aynı şeyleri yapıyoruz.
Eymeninannesii1 Birkoalaanasi bu namaz konusunda çok ihmalim bir kılıyorum bir kılamıyorum vicdan azabı çekiyorum
gvnkbr Deletedmom298 ben bugün markete gittim keşke gitmeseydim evde sanki daha huzurluydum eve gelince dezenfektanı ağzıma sıkıcaktım nerdeyse
Tuuce7 Eymeninannesii1 Bebiş kaç aylık? Bizde 2 buçuk aylıkken gece gündüz kavramı oturdu gece uykularım düzene girince de baş ağrılarım geçti. destek olalım birbirimize koyuvermeyelim bari. Her şey güzel olacak diyelim 🙏🏼 Bebekler sağlıklı ise başka ihtiyaç yoktur diyelim 🙏🏼
Birkoalaanasi Eymeninannesii1 herşey elimizde canım. Oruç tutuyoruz ama namazı ihmal ediyoruz. Cennetin kapısındayız ama anahtarı dünyada kalmış gibi 🥀