GzdeBade 8 ay oldu doğum yapalı. Doğumdan sonra 4 gün şiddetli baş ağrısı çekmiştim. Hayatımda çok nadir başım ağrırdı normalde, artık sık sık yaşıyorum.. ilk ayağa kalktığımda gecelikle bacaklarım çıplak vaziyette yürüdüm sürekli hastanede. E haliyle uyuşukluk tam geçmediği için üşüdüğümü hissedemeden, hala az açık kalsın bacaklarım sızlıyor. Ve dediğiniz sırt ağrısına gelincee, onu da bugün çok fazla yaşıyorum ayakta duramıyorum resmen belim ayrılıyor. Bugün ilk adetimi oldum belki ondandır diyorum ama.. doğumdan sonra bazı şeyler insanda kalıcı olabiliyor malesef