Sevgili anneler merhaba, kızım 8 aylık. Ve 4.aydan beri hiç uyumuyoruz. 45-50 dkda bi ağlayarak uyanıyor. Ayda bi doktora gidiyoruz. 7. Ve 8.ayda gidemedik virüsten dolayı. Ama 1 aydır kafaya taktım burada okuya okuya acaba alerji mi diyerek 3 gündür diyet yaptım. Bu konuda bilgisi olan anneler yazabilir mi lütfen. Kızım gazlı bi Bebekti, gece ağlamaları ıkınmalar uykuya geçememeler hep gaz sandım. 6.ayda biter dedim bitmedi. Kakada mukus olayını 1 ay önce öğrendim. 1 aydır bakıyorum çok değil ama mukuslu bi kakası var. Günde 4-5 kez gürültülü ishal gibi sarı kaka yapar. Kulak arkasında kabuklanma var. Yüzünde veya vücudunda döküntü olmadı hiç. Kusan bi bebek buna reflü dedi doktorumuz ilaçlar azalttı kusmayı ama bitmedi. Ek gıdaya geçip yoğurt yedirdiğim geceler çok daha fazla ağladı, bunu da reflüden sandım. Şimdi 3 gün demedim ve uyumayan çocuğum saatlerce deliksiz uyuyor, kakasının kıvamı değişti, hafif mukus var hala ama rengi altın sarısından yeşilimsi bi renge büründü, uykuya kolay geçmeye başladı. Gelelim bugüne bugün iftarda pide yedim içinde süt varmış galiba ve Nutella yedim sonra kızımı emzirip uyuttum. Nu gece yine 40-45 dkda ağlayarak uyanıyor bağırarak ağlıyor kıvranıyır. Sorum şu; sizce bu belirtiler süt alerjisi mi? Diyet böyle 1 günde etki etmeye başlıyor mu hemen? Ve bunun bi testi var mı yoksa deneme yanılma yoluyla mi bulunuyor? Bilgisi olan yazsın lütfen 😔