Merhaba,bebeğim 9 aylık.egzama 3 aylıkken göğsünde başladı,omuzlarına sırtına bacak arkalarına ve çene altına kadar yayıldı.egzamaları düzenli bir çevresi olan bozuk para şeklindeydi.4 ayrı hekime gittik çeşitli tedaviler uyguladık sonuç alamadık.en sonunda edremıtte bir doktora götürdük.teşhis numullar egzama.advantan ve hametan kremi karıstırıp 4 gün uyguladık ve alerji için damla verdik,ve şaşırtıcı biçimde egZamaları geçti ondan sonra coresatin isimli kremle devam ettik( bu bir ilaç önerisi değildir her bebeğin durumu farklıdır dr tavsiyesi dışında ilaç kullanmamanızı öneririm) her şey güzel giderken egzamaları tekrarlamaya başladı maalesef.donusumlu olarak aynı tedavılerı uyguluyorum sanırım 1-2 yasına kadar bu durum sürecek.bence hekim arayışına girin ve tedavısını eksıksız yapın, sabırlı olun.bol bol nemlendirin.eskiye oranla cok azaldı kaşıntısı bitti fakat bazı bebeklerde ne yazik ki sureklı tekrarlayan bir durum.dr çamaşır için özellikle beyaz sabun tozu ve çift yıkama önerdi.beslenme konusunda da avokado somon gibi bizlerin cocuklugunda cok alısık olmadıgımız besinleri vermememi önerdi.umarım yardımcı olmusumdur.gecmiş olsun