Durukaninannesi Arkadaslar 3 aylık bebegim var hem mama hem meme olarak gidiyoruz çoğunlukla süt olmadığı icin mama ile devam ediyoruz haftada 1 kilo neredeyse tüketiyor sizce normal mi bir zarari olur mu
novice_mom Durukaninannesi Benim bebeğim 5 aylık Hipp 900gr lık 8-9 günde bitiriyoruz. Sütüm kesildiği için sadece mama yiyor 120cc geceleri 150cc veriyorum
Mom061 Durukaninannesi Kaç ölçek, kaç cc yapıyorsun ? Benim kızım 7 aylık, 800 gram mama 1 haftada bitiyor. Ama iştahsız. Günde birkere anne sütü aloyor sadece. Mamayıda 100-120 cc arası içer.
File351047 Durukaninannesi sanki mamayı biraz fazla içiyor bebeğiniz bizde meme+mama gidiyoruz mamayı günde 3 defa 90 cc içiyor. 900 gr mama 15-16 gün gidiyor. Bebeğim 4 ay 5 günlük
Sekerparem_34 Durukaninannesi ben de meme mama ile büyüttüm kızımı 12 aylık şu an, SMA kullanıyorum baştan beri.3 aylıkken 90 CC veriyordum 3-4 saatte bir.
Durukaninannesi novice_mom sence normaldir o zaman dimi hem zaten sütüm fazla yok doyuracak gibi degil
novice_mom novice_mom 3 aylık 125cc bana biraz fazla geldi ama alıştırdıysanız azaltmanız zor olur ağlar. 2,5-3 saat aralığında acıklamaları normal kabul edilir
Durukaninannesi Deletedmom336 hic hesaplamadim ama 3 4 saat de 125 cc iciyor gece yatarken de 150 veriyorum
Deletedmom336 Durukaninannesi bnde mama veriyorm saatini cc sini takip ederim.4 aylik 150 cc 3 saat arayla iciyor
Deletedmom336 Durukaninannesi mamayi doru hazirliyosunuz degil mi her 30 ml 1 olcek.125 demissinizde 150 hazirlayip 25 icmiyor mu
Durukaninannesi File351047 ama vermezsem agliyor uyumuyor meme yetmedigi icin mama verince sakince rahat uyuyor fazla desen kusar ama kusmuyor karnindann tutup hirpalayak seversem biraz kusuyor
Dhmi Sekerparem_34 doyuyormu canım bizde sma mamasi kullanıyoruz oğlum 3 aylık 2 saatte bi acıkıyor sürekli en fazla 120 içiyor
Deletedmom336 Durukaninannesi evet fazla vermeniz zararli olmaz bebeginiz nasil doyuyorsa bazi bebekler daha fazla icer bazisi az
Sekerparem_34 Durukaninannesi canım sanmıyorum bebeğin mamayı ictiktrn sonra ağlıyor mu?Çişli ve kakalı bez durumu nasıl?bir de doktoruna Whatsapptan ulaşıp sor istersen,takibi yapan doktorlar daha iyi bilir.ama bebeğinin doymadığını düşünüyorsan fazla verebilirsin bence 120 cc gibi.