Merhaba güzel anneler 🤗 benim bebeğim 51 günlük. Çok fazla gazı vardı 3 hafta önce aile hekimi biogaia damla verdi onunla biraz rahatladı ondan 1 hafta sonra çocuk doktoruna kontrole gittik o da relactaz damla başladı 2 haftadır kullanıyordum bugün vermedim yine gazı arttı sıkıntıya girdi. Kullanan var mı acaba ne kadar süre kullandınız? Doktorunuz ne sebeple verdi damlayı?