Bugün sağlık ocağına 2 aylık aşılarını vurdurnaya gittik şuan 2 ay 16 günlük bingildagi erken kapanmış çocuk doktoruna gidin dedi koronadan dolayı gitmedim çocuk doktorunu aradım bazı bebeklerin bingildagi erken kapanır kafa büyümesi iyiyse bı sıkıntı yok dedi 34 su doğduğunda 38.5 olmuş gayet iyi dedi başına boyle bişi gelen var mı ilerde bı sıkıntı olur mu