Eloska 3 aylık olduk ve en zor dönem o haftaydı ağlamaktan sesi kısılmıştı asla uyumuyordu kucağımda bile durmuyordu sadece ayakta gezince rahatlıyordu çok az. Pek bişey fayda etmedi sadece geçeceğini ve çok normal olduğunu düşünerek sakinleştim hep. Sıkıca sarılıp şarkılar söylüyodum güzel şeyler söylüyodum biraz iyi geliyodu. Harika haftalar kitabını okumanızı öneririm. İnanın geçiyor hepsi sağlıkla büyüsün inşaallah 🌸