Merhaba arkadaşlar bugün sağlık ocagımdaki ebe işe görüştüm kızımı mama artı anne sütüyle besliyorum 40 günlük doktorumuz bu şekilde devam edelim şimdilik demişti bir kez veriyorum akşam 90 ml kadar uyuyor onun dışında hep memede ve memeden ayrılınca bagırıyor yada cıglık atıyor ben doymuyor galiba diye düşünüyordum ama çişi ve kakası bin şükür ki hep var. Şimdi bu sağlık ocağındaki ebe kafamı karıştırdı gece emzir bebeğini bol bol gece emzirmezsen sütün kesilir dedi. Ama süt arttırımı için gece gündüz fark etmez dinlenmek ve bol su içmek yazıyor kızım da gece en geç 4 saatte uyanır emer ve geri uyur bazen uyumaz. Ne yapim ben şimdi gece sık sık beslemeyemi kaldırım yoksa hiç mama vermeden sadece emzirmeyimi deneyeyim. Doktorada danışmadan birşey yapmak istemiyorum ama bilemedim bu arada bir ayda 900 gram aldı 🙏🏼