Tastan34 Canım ben prematüre annesiyim bebeğim 3.5 aylık 4.5 kilo ..Ne olur bu kadar kiloya takılıp kendinizi üzmeyin..Bebeğinizin bütün ihtiyaçlarını karşılayın ve sevin bugünlerinizin keyfini çıkarın sağlığı yerinde olsun yetiyo hani böyle yazdığım için bana kızmayınn ben sizin iyiliğiniz için yazdım gerçekten kötü bir niyetim yok sadece kiloya takılıp üzülen çok post gördüm kendimi düşünüyorum - 10 gr +10 gr günlerce mücadele ettim..Bebeklerimiz sağlıklıysa sadece bugünlerin tadını çıkaralım bence..Sevgiler 💐💐💐