Bizimde kafa,popo, ayak ve el hariç her yerinde kızarıklık ve kuruluk vardı çok tereddütte kalmıştım doktora götürüp götürmemekle ama dayanamayıp götürdüm. Doktor cildini görür görmez atopik dermatit yani egzama dedi. Alerji testi yapmamızın uygun olduğunu söyledi ama bu arada locoderm krem, zaditen damla ve yanlış hatırlamıyorsam minidolin adlı bi losyon önerdi. Ben iki gün öncesinden linola losyon aldığımı söyleyince sadece locoderm kremi alın 5 gece sürün kızarık olan yerlerine, 5 damla da zaditen verin dedi. Linola losyon ile de bir gün arayla banyo sonrası sürmemizi uygun gördü. Cildimiz geçti kan tahlili sonucunda hiçbi şey çıkmadı. Zaten süt ve süt ürünleri, domates, yumurta, yumurta akı ve kakao testi yaptırmıştım en çok bunları tüketiyorum diye.. her eklediğimiz besin testi için ayrı ücret talep ettiklerini söyledi. Bu 5ine 300₺ verdik. Ek gıdaya da dolayısıyla yeni geçtim bal kabağı bir şey yapmadı ama patates verdiğim gibi kolları kızardı. Kızarık yerlerine yine locoderm sürdüm ertesi güne geçti. 7,5 aylık oğlum bu arada. Kan testi tam sonuç vermezmiş, illa test yaptıracaksınız diye bi durum yok yani. Deneme yanılma yöntemiyle bakın, belki yedirdiğiniz bir şey sürekli tepkime ediyor.