Ruzgarsmomm Kızlar bugn oğluma rota aşısının ilk dozunu yaptırdım. ve aşıdan on dk sonra falan kustu doktoru aradm aşının etkisi gitmişmidir diye bi sorun olmaz dedi. Ama içim rahat değil ya. Canım cok sıkıldı
laleninannesi Ruzgarsmomm içiniz rahat olsun mideye indiği gibi etkisi oluyor doktorumuz öyle dedi yok yarım saat içinde kusarsa tekrar yapılacakmış falan yok öyle birşey
DogaLina Ruzgarsmomm bizim doktorumuz yuttuktan sonra kussada birşey olmaz dedi bize. Etkisini gösterir merak etme
Guligul Ruzgarsmomm ilk dozu benimki de kusmustu 😒 bizim dr da onemli degil cogu bebek kusuyor demisti. Neyseki ikinci dozu kusmadi resmen yaladi yuttu.
Cesurcuk Ruzgarsmomm benim bebeğimde agzını açmadığı için çoğu dışına akmıştı canım ama hemşire yarısı bile boğazından geçse yeter demişti. İşini ferah tut, güzel düşün güzel olsun.😊
Ruzgarsmomm laleninannesi ayy inşallah ya bende doktoru aradım banada doktorum sorun yok dedi ama. Sağlık ocağındaki hemşire yarm saat kusmasın midede dursun falan dedi. O kadar canım sıkıldı ki parası önemli değil. İşe yaradımı yaramadımı bu kuşku insanı üzüyor.
3meleginannesi Takip ettigim Kadir tuğcu diye bi doktor var “Ağıza damlattığınız anda aşı’nın içindeki viruslar hücre içine girdiğinden, aşı çocuk kussa bile etkilidir, hiç korkmayın. ”" Diyor,iciniz rahat olsun
Cesurcuk Ruzgarsmomm aslında canları yanmıyor diye seviniyorum ben ağızdan damlatmalarına ama tükürmeleri, kusmaları olmasa daha iyi olacak😊
Guligul Ruzgarsmomm kustugunda benim de sinirlerim bozulmustu faydasi olmayacak mi fln diye aglamistim. Annelik iste 😊 simdiyse bizim oglan zengin saniyo kendini 400 tl kustu deyip guluyoruz 😄