Benimki de emerek uyuyangillerden.5 aylık olduk baştan beri bu sekilde.evet gerçekten çok zor bi ara gece boyu sadece 2kez emiyodu şimdi 1 2 saat arayla uyanıp agliyo emzirmek zorunda kalıyorum heleki sabaha doğru daha sık mizmizlaniyo uykularım berbat durumda vücudum agrimaktan helak oldu emzik tutmuyor benimkide nasıl aşılıyor ise öğrenmek isterim