Anneler merhaba. Kizim 3 ay 27 gunluk. Buraya post acmistim kizimda bir haftadir kusma vardi. Huzursuzluk ates yoktu ama cok kusuyordu. Bir gunde sadece iki cisli bez alabildim. Zaten o gun acile götürduk. Idrar istemislerdi. Bugun verebildik. Meger enfeksiyon varmis. Carsamba dr a gidicez. Basina gelenler yazabilirler mi. Hic atesi huzursuzlugu yoktu. Gulucukler saçıyor gorseniz. Sadece kusmasi var. Nasil gececek gecer di mi