Bebeği bu durumda olan var mı ? Ben daha önce doktora gittim süt ürünlerini kes dedi kestim yumurtayı kestim yemiyorum. Krem verdi kortizonlu kullanıyorum ama geçiyor tekrar çıkıyor artık tüm vücudunu sarmaya başladı korkudan hastaneye de gidemiyorum çare de bulamıyorum her şeyi denedim siz napiyosunuz bu durumda ya bana da yardım edin 😔